Советот на корисници делува во рамките на соработката на установата со корисниците на права и услуги од надлежност на установата, заради разгледување на прашања кои се од заеднички интерес на установата и корисниците.
<<<<< Решение за формирање на Совет на корисници >>>>>
Советот на корисници е составен од 5 до 7 члена.
Советот на корисници се основа со објавување на јавен повик од страна на установата, објавен на веб страната на установата и огласната табла во установата.
За член на Советот на корисници може да биде избрано лице:
- корисник на права или услуги од надлежност на установата
- родител/старател на лице корисник на права или услуги од надлежност на установата
- лице кое не е осудено со правосилна судска пресуда
- лице на кое не му е одземено родителското право
- државјанин на Република Северна Македонија
При поднесување на апликацијата лицето кое се јавува на јавниот повик треба да ги достави следниве документи:
- потврда дека е корисник на право или услуга или потврда дека е родител или старател на лице корисник на права или услуги од надлежност на установата
- потврда за неосудуваност
- потврда дека не му е одземено вршењето на родителското право
- кратка биографија
- мотивационо писмо
- државјанство
За избор на членови на Советот на корисници, Директорот на установата формира Комисија составена од 3 члена од редот на вработените стручни работници во установата.
Мандатот на членовите на Советот на корисници трае четири години.
На член на Советот на корисници мандатот може да му престане и пред истекот, доколку го изгуби статусот на корисник на право или услуга од надлежност на установата и по лично барање.
Надлежности на Советот на корисници се:
- предлага програми за подобрување на работата и стандардите на установата
- предлага член на Управен одбор од редот на своите членови
- дава предлози и мислења до директорот и управниот одбор за други прашања што се од интерес за корисниците и установата.
Работата на Советот на корисници се регулира со Деловникот за работа на Советот на корисници.